Netflix – Black Mirror i akcja z polskimi youtuberami. (Podsumowanie)

Od 10 lat związany jestem ze światem Social Media (nie branżą :>). Swoje początki "kariery" przecierałem tworząc własny serwis społecznościowy w wieku 15 lat. Obecnie współpracuje z najlepszą wytwórnią na świecie Universal Music Group na stanowisku - Digital Specialist :) Bloga założyłem po to, żeby podzielić się z Wami moją wiedzą. Można powiedzieć, że Łysy z Youtube/Facebooka staje się w końcu influencerem.
Poleć jeśli uważasz, że warto :)
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

WOW WOW WOW – to moja pierwsza i właściwa reakcja po obejrzeniu czterech świetnych produkcji stworzonych z okazji współpracy polskich youtuberów z Netlixem! Produkcje zostały stworzone z okazji premiery czwartego sezonu – Black Mirror i sygnowane są pod szyldem „Czarne Lusterko”. Youtuberzy przedstawili nam stworzone przez nich wizje tego jak w przyszłości może wyglądać: związek– pokazany jako nieustanna próba zadowolenia drugiej połówki dzięki zdobyczy technologii, rozstanie– które jawi się jako nieustanna walka i niszczenie byłych partnerów w internecie,  technologia– a konkretnie tak fascynujący nas świat wirtualny, w odcinku zobaczymy obraz tego jak wygląda życie po przekroczeniu magicznej granicy rzeczywistości z fikcją oraz medycyna– i analiza tego jak daleko posunie się ta nauka oraz jakie zagrożenia może za sobą nieść. Wszystkie te tematy jak najbardziej wpisują się w universum Black Mirror o mrocznej wizji przyszłości. Polską akcję reprezentowali youtuberzy z grupy G.F Darwin, Youtuberka eMCe2, Krzysztof Gonciarz z youtuberką Kasią z kanału Fifty na pół, a także Martin Stankiewicz. Zanim jednak przejdziemy dalej, zachęcam Was najpierw do obejrzenia  4 futurystycznych, a zarazem smutnych historii, które mogą wydarzyć się w najbliższym czasie w „naszej” szarej rzeczywistości.

KRZYSZTOF GONCIARZ  I KASIA (FIFTY NA PÓŁ) – ROZSTANIE // NETLIX – BLACK MIRROR / CZARNE LUSTERKO

eMCe2 – 69.90 // NETLIX – BLACK MIRROR / CZARNE LUSTERKO

G.F. DARWIN – 1% // NETLIX – BLACK MIRROR / CZARNE LUSTERKO

MARTIN STANKIEWICZ – SUMA SZCZĘŚCIA // NETLIX – BLACK MIRROR / CZARNE LUSTERKO

WYNIKI AKCJI BLACK MIRROR NA YOUTUBE – ZASIĘGI/OGLĄDALNOŚĆ:

Filmy w dwa dni od premiery wygenerowały łącznie: 1783000  // Data spisu: 22 Stycznia godzina 14:19

Filmy od dwóch dni zajmują kolejno: 3. Miejsce – Suma Szczęścia, 5 miejsce – 1%, 7 miejsce – 69,90, 12 miejsce – Rozstanie – na karcie na czasie na Youtube

Na SocialBlade lub innych narzędziach do analizy SM, widzimy stały wzrost wyświetleń na materiałach.

Polska sieć również przez ostatni tydzień tonęła w domysłach o czym będą produkcję jaką formę przyjmą i analiz dlaczego Netlix posunął się do tego kroku.

 

 

Dodaj komentarz